"ממשלת אחדות היתה מקצרת את ימי הממשלה; פעלתי למניעתה"

    את דעתו על ממשלה שכזו, הוא פורס "כל הרעיון הזה לא נכון. זה לא היה עושה טוב לא לליכוד ולא לממשלה, אלא מקצר את ימיה ואני שמח שבסוף זה לא קרה"
    אבי יעקב No Comments on "ממשלת אחדות היתה מקצרת את ימי הממשלה; פעלתי למניעתה"

    אחדות: "לא כל הפרטים שפורסמו ידעתי מהם" אמר אלקין על פרסום השיחות הבוקר ב'הארץ' • חיפה: "היתה תכנית להקים מפעל בדרום. התכנית נכשלה בין השאר בגלל ההתנהלות של חיפה כימיקלים" • זאב, זאב

    השר זאב אלקין צילום: גילי יערי, פלאש 90
    את דעתו על ממשלה שכזו, הוא פורס "כל הרעיון הזה לא נכון. זה לא היה עושה טוב לא לליכוד ולא לממשלה, אלא מקצר את ימיה ואני שמח שבסוף זה לא קרה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לאיכות הסביבה, זאב אלקין (ליכוד), שוחח הבוקר ב"מהדורת הבוקר" עם מרדכי לביא, אודות סגירת מפעל "חיפה כימיקלים", תקציב הישיבות והשמועות סביב השיחות שכשלו ולא בפעם הראשונה, להקמת ממשלת אחדות עם "המחנה הציוני".

    "לא כל הפרטים שפורסמו ידעתי מהם" אמר אלקין על פרסום השיחות הבוקר ב'הארץ' והוסיף "ואני לא בטוח שכל הפרטים שפורסמו נכונים מאחר ובדרך כלל העיתונאי, שהוא מוכשר, מקבל גרסא של מישהו מהצדדים, שלא תמיד תואמת את המציאות".

    על פעילותו למניעת ממשלת אחדות, סיפר "זה לא סוד שבמשך השנה האחרונה יצאתי באופן חוצץ נגד ממשלת אחדות ואני הייתי בכמה נקודות קריטיות שבהם זה היה יכול לקרות כולל הסיבוב הראשון קצת אחרי פסח, אז הובלתי מהלך של צירוף ליברמן לממשלה, שבאותה העת חסם את האפשרות של ממשלת האחדות. גם בסיבוב השני, באזור חגי תשרי, פעלתי כמו שפעלתי כדי שהאופציה הזו לא תצלח".

    את דעתו על ממשלה שכזו, הוא פורס "כל הרעיון הזה לא נכון. זה לא היה עושה טוב לא לליכוד ולא לממשלה, אלא מקצר את ימיה ואני שמח שבסוף זה לא קרה".

    על ההוראה לסגירת מפעל "חיפה כימיקלים" הוא אומר "היתה תכנית להקים מפעל בדרום. התכנית נכשלה בין השאר בגלל ההתנהלות של חיפה כימיקלים שלא נקפה אצבע בשביל זה, אם לא מעבר לזה, כדי שזה יצליח. לדעתי, הם עשו שגיאה גדולה והיום הם יודעים את זה. ברגע שהתברר שאין תכנית מהותית להקמת מפעל בדרום, הודענו להם על סגירה" אמר.



    0 תגובות